Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H

20:01

Po tym jak dowiedziałam się, że moje ulubione eyelinery z Catrice mają być wycofane, musiałam zaopatrzyć się w nowy. Tak padło na Maybelline Eyestudio Lasting Drama kolor 01 Intense Black.




 Z początku nie potrafiłam dobrze namalować kreski dołączonym pędzelkiem, ale z biegiem czasu jest coraz lepiej :) 
Obietnice producenta:
  • 24h trwałość
  • formuła żelu
  • intensywny kolor
  • z profesjonalnym pędzelkiem
  • łatwa aplikacja w jednym kroku (cienka lub gruba linia)
Według mnie eyeliner spełnia te obietnice, prócz jednej - nie jest tak trwały, ponieważ rozmazuje się po paru godzinach, czego nie zauważyłam w eyelinerze Catrice. Niemniej jednak warto mieć go w kosmetyczce :) Koszt ok. 20 zł.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images